2010. szeptember 18., szombat

Brendon és Illa

Igen letölrt vagyok, de csak azért mert sokáig nem tudtam senkivel beszélni a baráti körömböl. Mind ez Alexis hibája részben.. mert nem hagyta, hogy beszéljek vagy Nathanielel vagy Zoéval akit nagyon utált. Igen Zoé megmondta h nem lesz ebből a kapcsolatból semmi jó, de Nate is hasonlót mondhatott. Szerencsétlen vagyok etéren de nem izgat. Függetlennek lenni ugyan olyan jó, tehát. Miért ne használnám ki? Elmondtam Zoénak mi történt, így tehát nem kellett várni sokáig a monológomra. De az övére sem, mert tudtam hasonlót fog mondani.
- Szerettem. Talán a második nő volt az életemben, akit szeretni tudtam, őszintén és mindent megadott amit kell család szerelem gyerekek. Tudod, itt a gyerekek amik névadó hiszen, ő értük élek tudok kit felnevelni és ez így jó. - Fejeztem be csendesen, majd nem tudtam mi baja, de végül rájöttem hogy ő vérmániás lett mióta vámpír hirtelen ki is ment a fejemből nem tudom miért. Talán a szgalásom sem olyan mint régen hiszen ha Zoé a közelemben van még a vámpír szagot sem érzem. A pincér jött is Zoé italőával én valami töményebbett kértem. Mostanában a pálinka ami segített nekem... na meg pár nő. De az se tart sokáig hiszen mindennek meg kell oldódnia.

- Nem szeret? Persze Sebastianhoz sem mentél hozzá mikor Jesse megszületett. Akkor Darrenhez miért? Úgy tudom te is független vagy. Vagy tévedek? Szereted a kalandokat, még a gyerekeknél is. Akkor is gondolkodj el ezen. - Fejeztem be csendesen Zoénak, majd gondolkodtam válaszolni kéne rá amnit kérdezett tudják e a srácok. Igazából persze, mert már az anyjuk végén mindenkivel rideg volt.
- Igen. Lilivel egyszerűen bunkó volt. Liammal még mindig jóban van, próbálja ellenem fordítani a fiamat. Húga ellen már sikerült neki hiszen ha jól értesültem Lili utolsó leveléből Liam ki nem állhatja. Letagadja, elkerüli messziről és mikor a legnagyobb szüksége van rá, egyszerüen átnéz rajat. Erről el fogok beszélgetni a fiammal, mert nem állapot, hogy a saját anyjának jobban hisz aki ellene fordít mindenkit. Brian meg ő meg nem érti hogy mi van egy szóval könnyen befolyásolható... - Fejeztem be csendesen a mondatot és hozta is a pincér a koktélomat. Gondolataim tova szűlltak hiszen ezeket a tárgyaláson le tudják rendezni csak félő hogy rosszul végződne az egész. Amikor az italomba belekortyoltam ki is köptem hirtelen úgy ahogy van. Húgom? Néztem nagyot ahogy kéri ki a kávéját. Zoénak biccentettem maradjon itt mindjárt jövök, gyorsaságommal elkaptam Illa kezét és a legközelebbi helyre mentem vele ahol senki nincs jelenleg. Egy szóval egy mosdó. Bezzártam az ajtót, majd egyszerűen ránéztem gyilkos pillantással.
- Teljesen megőrültél ez fáj engedj már el!
- Ahogy akarod.. - Elengedtem a húgomat, egyenesen a falhoz vágtam. Ő meg csak felnyőgött.
- Jól esett a produkcióm? mit keresel itt? Meghaltál, neked a pokolban a helyed, azok után amit tettél velünk, Sebbel és a gyerekekkel. Főleg a fiammal... - Mentem közelebb és a barna szememet az övébe fúrtam, és morogtam. Itt helyben megtudtam volna Őlni.
- Engedj már el nem hallod, megakarok változni már nem az vagyok aki régen kérlek Brendoon higgyj nekem.
- Nem hiszek, mert a magad fajta soha nem fog megváltozni. - Ökölel, törtem be a tükröt és még mindig gyilkos pillantással meredtem a vadra. Elengedtem majd a pálxámat elővettem, ő meg csak hátrált. A feje vérzett Illának, meg a karja is... nem érdekelt. Amilyen bosszúságot okozott itt az ideje, higy megkapja amit érdemel. Kimondtam az átkot, felé, de csak azon kaptam magam hogy a zöld fény a falhoz csapodik. Hirtelen néztem a mellettem levő szőke leánnyzóra mi a fene van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése