2010. szeptember 17., péntek

Brendon

- Zoé hol a fenében vagy már? - Dörmögtem az orrom alá, mert nem tudtam mi lehet vele. Oké, hogy késik de ennyit nem szokott.. Szürcsölgettem a kávémat, amikor betoppant az emlegetett szamár.
- Szia, csak hogy végre már... - Biccentettem neki, majd leültettem a helyére. Meglepődtem a könyvtáros dologra, persze nem érdekelt nem akartam rá emlékezni. Mert, az már úgyis a múlt. Kivéve a lefekvés.
- Mondjuk, hogy hasonló helyzet, de egyenlőre csak sima baráti beszélgetés... - Fejeztem be csendesen, mert ő még nem tudja, hogy egy hete elváltam Alexistől. Szóval azért közlöm vele. Nem azért mert kell ő már nem kell. Nem kellene mint barátnő de mint kalandnak jó nő. Csak mert másnak nem tudom ezt elmondani. Végülis a barátaim felét is elhanyagoltam... - Elváltam egy hete Alexistől.. Én adtam be a válópert. - Fejeztem be csendesen, majd megittam a kávét, majd kértem egy kis színes koktél. Én alkohollal iszom bambi az csak Zoénak van. Miért váltam el Alexistől? Egy utálom ha kavarnak és nem szeretik a barátaimat. Kettő ha nem tudja elviselni még Nathanielt sem akkor nem tartozik hozzánk. Még a fiával sem beszélt a végére, és a lányát is leszarta na mindegy.
- Mielőtt kérdezed miért a válaszom egyszerű. Csak azért voltam jó neki, mint neked Darren. Persze, ne vedd sértésnek.. hogy Darwinnak szűljön két gyereket utána leléphessen. Hát köszönöm. Megvárta a megfelelő alkalmat... - Fejeztem be, nem tudom mit fog erre reagálni Zo, de ezt valakivel muszáj megbeszélnem hát az is ő..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése