2010. szeptember 17., péntek

Brendon

Szép valóban szép őszi napra ébredtünk. Gyerekek Roxfortban én meg egyedül a lakásban azon tűnődve mit kéne csinálni, mielőtt találkozok Zoéval. Üres kézzel még sem állíthatok oda hozzá. Vagy még is? Néha még a felnőtteknek is meg áll a tudományuk de hát ez köztudott. Hiszen mindenki felnő egyszer.Éppen azt, a levelet olvasom amit nemrég kaptam Briantől. Válaszolnom kéne rá, de ma nem fogok ostoba levelekre időt pazarolni. Egy farmer nadrág, szokásomhoz híven egy fekete ing és egy bőrkabát van rajtam. Kabátban változtam, ez tény, de az inget még Zoé kedvéért sem fogom elhagyni. Amit már megszerettem. Most komolyan.. mióta elváltunk Alexissel kétszer voltam bulizni mind a kétszer becsajoztam egy éjszakára. Mondhatni éreztem a függetlenséget és kihasználtam a lányok bájait, ami jól is esett. A magányt senki sem szereti. Hogy mit akarok Zoétól? Csupán baráti beszélgetés, de ki tudja mire fogom rávenni amibe mindig is benne van. Ezen a gondolatomon egy gúnyos, vigyor volt azon gondolkozva, lassan indulni kéne. Éppen fogom a személyimet rakom be az övtáskámba amikor csöngetnek. Sóhajtottam egyet és az ajtóhoz mentem.. Meghökkenve néztem, hogy Selene az.
- Hát te?
- Kérem a gyerektartást...
- Ma már utaltam, neked nem kapsz repetát.
- Nem Briané kell. Hanem Gregoryé. Christopher gyermekéjé. - Meghökkenve néztem hogy mi van. Miért tőlem kéri? Kérje az apjától. Hja, jut eszembe az apja elpatkolt és én vagyok a gyámja.
- Persze. Chrisnek nincsen gyermeke... csak nem csinálta fel a lányodat...
- Oh, dehogynem. egy éves a kicsi és erről Acerlot tehet. Na mi lesz?
- Csináltatunk DNS vizsgálatot és ha kiderül, akkor fizetek és Christophert elkapom. Na szevasz dolgom van.- Ostoba ribancok. Ch.. Idegesen, mentem fel az irodámba és megírtam egy levelet Nathanielnek. Mivel Chris náluk van újabban vagyis mióta halálfaló, Natenek ezt tudnia kéne... Amint megírtam a levelet, elküldtem bagolyban. Natel is rég dumáltam össze kéne jönni valamikor egy kis sörözésre meg egyebek.De most nekem a mai nap a fontos a találkozás.
Nem megyek autóval fogtam magam és hoppanáltam az egyik nagyobb plázába, Amerikában. Nem érdekelt most semmi és senki. Először körbe jártam a plázát hátha meglátok egy két dolgot magamnak, vagy esetleg a leányomnak. Nos, igazam lett. Magamnak találtam ingeket és pólokat, meg egy fasza cipőt. hm... tök jól néz ki fekete sportcipő. Ahogy haladtam amegbeszélt helyre, egy csendes kis kávézó bár még nem volt Zoé. Magamnak kértem egy forró meleg kávét tejszínhabbal, Zoénak meg valami koktélt alkohol nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése