2010. szeptember 18., szombat

Illa és Bred

Brendon:

- Zoé, ne l'ont pas ... - Mondtam ki franciául.. kevesen tudják, de az utóbbi pár évben megtanultam Franciául beszélni, és voltam is kint párszor üzleti úton. Meg ugye ott van a Farkasos dolog... az újoncokat tanítom és azért meg kell tanulnom a nyelvet, hogy tudjak beszélni velük. Hát igen aki remek tanár lett az évek alattés ügyvéd keresik is
Persze a kedvenc sportomat ne hagyjuk ki az autorversenyzés helyett a Capoeriát. Ott hagytam az utcai versenyt és küzdő sportba kezdtem amit szeretek is és meglátszik rajtam.
- Illa tueur reste, et qui est prêt à ... - Morogtam magam előtt még mindig külföldi nyelven. Ha akarja Zoé úgyis megérti. Nem mozdultam el a helyemről. Nem is fájt az ütés amit kaptam a kiscsajtól, de tud ütni. Mint ahogy a szájával ehhem... Vigyorogtam, mikor sminkelt. Én a falnak támaszkodtam és láttam, hogy Illát kiviszi. Ezek a mondatok még előtte voltak szóval a húgom értette...
- Gyilkos marad akkor is. Zoé igazad van védtem, de az már a múlt. Mióta Liamot eltemette élve, megpróbálta megölni a saját unokaöccsét, hogy nekem fájdalmat okozzon azóta annak vége. Nem fogom megvédeni felejtős Ő csinálta magának a bajt, és kész Vita lezárva. Nem fogok leállni beszélgetni a számomra halott ismeretlen testvéremmel. Nem nyitok vitát és kész. Világos voltam Zoé? Nem és nem tanulja meg mi az a tisztelet és mi az hogy nem hazudunk a másik képébe. Úgyse fog megváltozni mit kell erőltetni ami nem megy? Én innen egy tapotatt sem mozdulok.. - Vagy még is? Két másod perc sem kellett és elindultak a lábaim, de Illa sehol nem volt. Ez meg hova tünt?
- Tessék, erre miért volt szükség. Eltűnt Gratulálok, Zoé, nem fogom megkeresni arról ne is álmodj. - Szóltam makacsul oda, mert nem voltam kíváncsi a húgomra. Szétnéztünk de sehol nem találtuk meg. Ennyit erről. Vagyis nem kellett sokat várnunk mert pár perc után oda jött hozzánk egy hölgy aki közölte, hol találjuk meg Amarillát. Mintha tudta volna, hogy mi van ránéztem Zoéra, én fogtam magam és a plázában a legközelebbi padra leültem jelezvén, hogy nem megyek sehova.

Illa:

- Persze, nem vagy olyan gyors csak a szád nagy kicsiszivem... - Mondtam ki a szavakt gyilkosan hüvösen, nem tudom miért így vagyis igen. Gyűlöltem Zoét, mindig is gyűlölni fogom...Brendon perverzitása nem változott, azon belül kuncogtam szóval, ez az egy ami vicces volt, de hogy kapott a tökére, az még viccesebb. Én csak ott ültem a földön a hideg kőnek támaszkodva, és próbáltam észhez térni. Nem szólaltunk meg sokáig, mert nem tudtuk mit mondjuk. 5 perc síri csend kb.
Amikor ez letelt Zoé, szólalt meg azzal, hogy menjek oda az asztalhoz hanem megöl. Persze ne fenyegessen engem. Hozzám képest még amatőr.
- Áuuuu.. ez fáj.. - A hajamnál fogva húzott ki a mosdóból, ami fáj és sikítottam megtudtam volna ölni. Odamentem az egyik asztalhoz a pincér srác oda is jött és kérdezte minden rendben van e, mer tminden gyorsan történt. El is beszélgettünk de egyszer csak jött a telefon.
- Amarilla Rachel Darwin már 20 percet késel és már elkezdődött a tárgyalás gyere ide vagy fizetés levonás!!!
- Rohanok rohanok.. - Te jó ég kiment a fejemből az üzleti megbeszélés. Fizettem és szóltam a pincérnek hogy szóljon nekik hol tartózkodom, mert dolgom van. Nem tudok mást cisnálni, mennem kellett, ezt azért csak megértik. Oda is értem mert hoppanáltam és a papírokat, vittem a főnökömnek elmagyaráztam neki előtte hol voltam de Brendonékat nem mondtam. Rábólintott, majd kimentem vissza a helyemre, és dolgoztam tovább. Brendon nem hiszem el, hogy nem hisze nekem mondjuk nem cscoda... tudom miért ilyen meg is értem de azt azért elvárom hogy ne bántson... én sem bántottam. Csak a saját vérét.. .de akkor is. már nem vagyok az aki voltam. Hajtottak a gondolatok, úgyhogy néhol rosszul is írtam alá a papírt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése