2010. szeptember 17., péntek

Zoe

Tökéletes külsőmet igazgattam éppen a széles tükörben, mikor mobiltelefonom jellegzetes csengőhangja ütötte meg fülemet. Táskámhoz siettem, majd kikaptam belőle a telefonomat, de csak egy üzenetem jött, Brendontól. Találkozni akar. Gondolkozás nélkül válaszoltam az SMS-ére. "Délben a Sikolyban, ne késs" Mielőtt még meggondolhattam volna alaposabban a találkozót, megérkezett a tánctanárom.
Fél egykor még tánccipőben és ruhában rohantam az öltöző felé. Kicsit elhúzódott az óra, de Brendon biztosan megfogja érteni. Végülis, elég jó ismer már ahoz, hogy tudja mindig kések mindenhonnan. Gyorsan magamra kaptam a fehér, csipkés nyári egyberuhámat, majd megigazítottam zihlált külsőmet. Hajam hullámos tincsekben hullot alá, eltakarva meztelen vállaimat és hátamat. Napszemüvegemet szemembe húztam, majd táskámat a vállamra akasztottam és elindultam az utca felé. Rég nem hordok pálcát magammal és kezdek hozzá szokni a mugli élethez. Ha ezt anyám látná, letagadna. Fogtam egy taxit, majd megadtam neki a pontos címet.
Húsz perc múlva már a pub előtt álltam. Az ajtóból rögtön felismertem Brendont. Egy távol eső asztalkánál ült  kávéját iszogatva. Kezembefogtam szemüvegemet, majd odasétáltam hozzá és észrevétlenül leültem vele szembe.
- Hello, Brendon - biccentettem kimérten felé. - Szóval, mi célból hívattad ma össze ezt a kedves kis baráti beszélgetést? Vagy várj, most is annyira lesz baráti a beszélgetés, mint a múltkor a könyvtáradban? - húztam gúnyos mosolyra rózsaszín ajkaimat, majd belekortyoltam az előttem álló italba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése